Argela Müşteri Analitiği Platformu, probe’lar tarafından toplanan verilerin işlenmesine dayalı olarak derin abone içgörülerini ortaya çıkarır ve operatörlerin müşterilere en iyi deneyimi sunmak için ağlarını optimize etmelerine olanak tanır. Bu, operatörlerin kendi servislerinin yanı sıra ağları üzerinden erişilen diğer servisleri de içerir. Operatörler, ağların abonelerin tükettiği hizmetlere göre ayarlanmasını sağlayarak memnuniyeti artırabilir, NPS'yi artırabilir ve yaşanan kesintileri azaltabilir.
Argela Müşteri Analitiği Platformu, hem hizmetlere hem de abonelere ilişkin bilgileri sağlar. Bu sayede operatörler hem belirli hizmetleri (ses, veri, mesajlaşma, roaming, CSFB, VoLTE, cihaz ve konum gibi) hem de bireysel ve abone topluluklarını derinlemesine analiz edebilirler.
Argela Müşteri Analitiği Platformu, operatöre, ağdaki her abone etkinliği için analiz amaçlı kullanmak üzere kayıtlar oluşturur, bunları ileride yapılacak analizler için saklar, aynı zamanda da bireysel abone düzeyindeki etkinliklerin gerçek zamanlı görünürlüğünü sağlar.
Abone Analitiği
Abonenin kullandığı her hizmet için deneyim puanlaması, kullanılan her servis ve uygulama için kalite ölçümleri
Kurumsal & VIP Analitiği
Kurumsal ve VIP müşterilerinize sunduğunuz hizmetlerin kalitesini kolayca analiz ederken onların sadakatini SLA'lar yardımı ile yönetin, cezai durumların önüne geçin, maliyetinizi azaltın
Abone Analitiği
Argela Abone Analitiği, abone başına, isteğe bağlı hizmet puanlaması ve kalite ölçümleri sunar. MSISDN, IMSI veya IMEI kullanılarak temel abone bilgilerine ulaşılır ve abonenin gerçek zamanlı hizmet deneyiminin derinlemesine analiz edilebilmesini sağlar.
Ses, Mesajlaşma, Veri, Mobilite ve Erişilebilirlik hizmetleri için analiz bilgileri, hizmet hatalarına ait kök nedenler, ziyaret edilen konumların görsel dağılımı, veri kullanım deneyimi, ayrıntılı xDR'lar ile birlikte sunulur.
Kurumsal & VIP Analitiği
VIP ve Kurumsal aboneler, operatör gelirlerine yüksek katkıları nedeniyle operatörler için kritik öneme sahiptir. Kurumsal veya VIP müşteri kaybı, bazen operatöre getirdikleri değer ve gelir açısından VIP olmayan veya kurumsal olmayan binlerce müşterinin kaybına eşittir. Bu gerçeğin bilincinde olan operatörler, kurumsal ve VIP müşterilerin elde tutulmasına ve kazanılmasına özel önem vermektedir. Ancak VIP ve kurumsal aboneleri memnun etmek ve bunun sonucunda onların sadakatini kazanmak kolay bir iş değildir. VIP ve kurumsal müşteriler için kalite kriterleri normal abonelere göre daha yüksektir, özel bakım gerektirirler ve düşük hizmet kalitesine ve kesintilere neredeyse sıfır tolerans gösterirler. Sorunlar henüz kendilerini etkilemeden çözülmesini beklerler. Büyük şirketlerin çoğu hizmet kalitesini garanti etmek ister ve bu nedenle operatörler yüksek düzeyde hizmet kalitesi taahhütleri ile SLA anlaşmaları yapmak durumunda kalırlar.
Argela VIP ve Kurumsal Analitiğiı, operatörlerin bu taleplerini karşılamak için geliştirilmiştir. Operatörlerin VIP ve kurumsal abonelerinin tüm faaliyetlerini sürekli olarak izlemesini ve sunulan hizmet kalitesini SLA'lar tarafından taahhüt edilen kalite seviyeleri ile karşılaştırmasını sağlar.
Kurumsal müşteri yönetimi ekibinin kullanımı için kurumsal aboneler için periyodik SLA raporları üretir. Ayrıca SLA ihlalleri ve servis arızaları, tek bir servis arızası dahi olsa zamanında tespit edilerek alarma dönüştürülür.
Argela Kurumsal & VIP Analitiği'nin başlıca özellikleri:
Daha fazla bilgi için Argela ekibi ile iletişime geçin: contact@argela.com.tr