Mobil cihazlar, CSP tarafından doğrudan kontrol edilememesine veya işletilememesine rağmen, önemli bir müşteri deneyimi noktasıdır. Düşük performans gösteren mobil cihazlar veya cihazlarda hatalı yazılım güncellemeleri, müşteri deneyiminde çeşitli sorunlara neden olabilir. Bu nedenle, erişilebilirlik, veri, çağrı ve mobilite gibi çeşitli boyutlarda cihaz performansını izlemek çok önemlidir.
Mobil cihaz yetenekleri, abonelerin ağ deneyimini de belirler. Ağda kullanılan cihazların görünürlüğü sadece teknik departman için değil, pazarlama ve planlama departmanları için de ana kontrol noktalarından biridir. Argela Device Analitiği, ağda kullanılan cihazlar hakkında kapsamlı ve derin bilgiler sağlar.
Argela Cihaz Analitiği, operatörlerin:
Daha fazla bilgi için Argela ekibi ile iletişime geçin: contact@argela.com.tr